Ulična fotografija postoji sve otkad su fotoaparati postali dovoljno prenosivi da ih lako možete ponijeti sa sobom. To je žanr koji obuhvaća širok raspon stilova, ali je široko definiran kao spontane slike snimljene u javnosti. Većina ljudi pomislit će o stilu New Yorka od 1960-ih do 1980-ih kada razmišljaju o klasičnom primjeru ulične fotografije – brze snimke, ponekad snimljene vrlo blizu lica ljudi. Međutim, kao i sve vrste fotografije, taj je stil evoluirao.
U doba kad svatko ima pametni telefon u džepu, ozbiljni ulični fotografi razlikuju se po kvaliteti fotografija snimljenih fotoaparatom i kreativnosti. Mogu se držati gore navedenog stila, ali uličnu fotografiju rade na svoj način.
Uzmimo Andresa McNeilla kao primjer. Živi i radi u Glasgowu u Ujedinjenom Kraljevstvu i stekao je značajan broj pratitelja na društvenim mrežama zahvaljujući dramatičnim fotografijama škotskog grada u kojima prevladava arhitektura. Za Andresa zgrade dolaze prve, a zatim ljudi.
Ovdje otkriva savjete za snimanje na ulici.
Najvažniji savjeti za snimanje jedinstvenih uličnih fotografija i videozapisa
Promatrajte svijet oko sebe
Andres je nadahnut arhitekturom, a također voli uključiti ljude u svoje urbane fotografije i oživjeti fotografiju uključivanjem pokreta i osobnosti. Snimljeno modelom EOS R6 tvrtke Canon s adapterom za montažu EF-EOS R tvrtke Canon i objektivom Canon EF 70-200mm f/4L IS USM pri 200 mm, 1/800 s, f/4 i ISO 400. © Andres McNeill
Oznake na cesti i metalne konstrukcije na vanjskom dijelu zgrade pomažu privući pogled promatrača prema starijem čovjeku koji hoda sa štapom uz impozantne zidove od crvene cigle. Snimljeno modelom EOS R8 tvrtke Canon s objektivom Canon RF 28mm F2.8 STM pri 1/800 s, f/2.8 i ISO 100. © Andres McNeill
Kada Andres izađe na dan snimanja, namjerno izbjegava pretjerano razmišljati kamo ide i umjesto toga reagira na ono što vidi. Ima osjećaj za ono što traži. „Rekao bih da sam malo drugačiji od mnogih uličnih fotografa jer uzimam u obzir urbanu arhitekturu”, objašnjava. „Zanima me prikaz omjera veličina. Volim snimiti ogromnu zgradu s ljudima u prednjem planu kako bih stvorio kontrast.”
Andres luta okolo dok ne pronađe lokaciju za koju misli da će stvoriti moćnu kompoziciju, a zatim pripremi svoj fotoaparat i čeka. „Pronađem lijepu zgradu kao pozadinu, a osoba koja prolazi ispred nje gotovo je sekundarna”, kaže. Ono što čini idealni objekt često se temelji na vizualnom ponavljanju ili slučajnosti – „osoba koja nosi zelenu majicu koja stoji pokraj plakata sa slikom osobe koja nosi zelenu majicu, takve stvari.”
Pri fotografiranju ljudi u kadru važno je na umu imati žarišnu točku – bile to oči glavnog objekta, lice osobe u sredini gužve ili netko tko užurbano hoda ulicom.
Pronađite stil koji vas nadahnjuje
Prednost upotrebe visokih zgrada kao okvira u kadru je to što možete snimati u bilo kojem trenutku. „Nije važno snimate li u podne, što je obično noćna mora fotografa jer je sunce najjače, jer i dalje možete pronaći lijep kontrast između svjetla i sjene”, kaže Andres. Snimljeno modelom EOS R8 tvrtke Canon s objektivom Canon RF 28mm F2.8 STM pri 1/250 s, f/2.8 i ISO 200. © Andres McNeill
Andres voli snimati fotografije koje izgledaju kao filmske jer tako stvara „nostalgičan izgled, gotovo kao Glasgow iz mog djetinjstva”, kaže. Snimljeno modelom EOS R6 tvrtke Canon s objektivom Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM pri 1/6 s, f/4.5 i ISO 100. © Andres McNeill
Kino je važna dodirna točka za Andresa koji stvara kompoziciju slike „gotovo kao da stvaram kompoziciju filmskog kadra.”
Naglašava da ne postoji „jedna šablona koja odgovara svima” kada je riječ o uličnoj fotografiji danas. Andresovu pozornost najviše privlače oblici i uzorci zgrada, bilo da se radi o viktorijanskim građevinama iz 19. stoljeća ili brutalističkim strukturama koje možete pronaći u Glasgowu. Kaže da je „veliki obožavatelj upotrebe crta vodilja, pri čemu vas linije zgrade vode do objekta. Ponekad snimam sa zgradom na bilo kojoj strani kadra, s osobom u sredini ili možda taksijem koji ide prema meni.
„Snimanju možete pristupiti na toliko različitih načina”, dodaje Andres. „Stari način uvijek je bila upotreba objektiva od 35 mm, ponekad snimanje od bokova naviše ili snimanje izbliza, a sada se služimo raznim žarišnim duljinama. Ako ste više introvertirani, možete upotrijebiti objektiv od 85 mm ili 200 mm i snimati s druge strane ulice te snimiti trenutak koji biste mogli propustiti upotrebom objektiva od 35 mm.”
Poštujte druge
Kada je tek počinjao, Andres je pokušavao oponašati ulične fotografe iz prošlosti koji bi se objektima približili što je moguće više. „Ne volim ulaziti u osobni prostor ljudi”, od tada je zaključio. „To nije moj stil.“ Snimljeno modelom EOS R8 tvrtke Canon s objektivom Canon RF 28mm F2.8 STM pri 1/500 s, f/4.5 i ISO 100. © Andres McNeill
Uvijek je preporučljivo provjeriti zakonske propise ulične fotografije na mjestima na kojima namjeravate snimati – ali, općenito, većina zemalja dopušta fotografiranje na javnim mjestima, osim ako nije drugačije navedeno. To uključuje fotografiranje pješaka na ulici i ljudi na javnim mjestima kao što su parkovi.
Fotografiranje stranaca također može biti zastrašujuće. „Samo budite iskreni u tome što radite i dopustite da vas vaša strast vodi”, savjetuje Andres, koja obično snimi fotografiju i, gdje je to moguće, priđe osobi koju je fotografirao, popriča s njom i pokaže joj fotografiju na stražnjoj strani fotoaparata. Možete joj ponuditi i da fotografiju podijelite s njom ili joj dati informacije o svojim društvenim mrežama kako bi je mogla pregledati na internetu.
Većina ljudi ima razumijevanja za to, ali Andres će rado izbrisati sliku ako ga bilo tko to zatraži.
Ulična kinematografija
Stoga ne čudi da ga je ljubav prema filmskom izgledu dovela do toga da, uz ulične fotografije, snima i privlačne videoisječke. Često upotrebljava fotoaparat EOS R5 (sada zamijenjen modelom EOS R5 Mark II) tvrtke Canon kada se želi prebacivati između snimanja fotografija i videozapisa, međutim, odabire filmsku kameru EOS C70 kad se fokusira isključivo na videozapise, zahvaljujući „revolucionarnim” ugrađenim ND filtrima za kontrolu ekspozicije.
Kad je riječ o uličnoj kinematografiji, Andres savjetuje da budete opušteniji po pitanju načina na koji kadrirate scenu. „Ulična fotografija prilično je tolerantna. I dalje trebate pažljivo kadrirati snimke, ali način na koji ste je obrezali možete kasnije promijeniti. Kad je riječ o videozapisima, ako nešto ne izgleda ispravno ili blokira kadar, onda je to teže riješiti – premda fotoaparatom tvrtke Canon s razlučivošću od 8K možete obrezati scenu kako biste stvorili 4K ili Full HD kadar.”
Osim toga, predlaže da razvijete način razmišljanja svojstven fotografima divljih životinja kako biste bili strpljiviji prilikom snimanja uličnih scena: „Kad pomislite da se ništa ne događa i spremate se prijeći na drugu lokaciju, ostanite tamo i snimajte još 10 sekundi jer tada se uvijek nešto dogodi!”
Kaže da je pristup koji primjenjuje prilikom snimanja videozapisa „vrlo sličan, ali i vrlo različit” pristupu koji primjenjuje prilikom snimanja fotografija. „Znam da je to potpuni paradoks! Volim dinamične videozapise dokumentarnog stila koji su slični uličnoj fotografiji, a koji djeluju kao da ste tamo i samo promatrate trenutke. Ali to su dvije različite discipline. Kad snimate uličnu fotografiju fokusirani ste na ljude koji će ući u vaš kadar, no kad je riječ o uličnoj kinematografiji, ljudi su gotovo sekundarna stavka. Tu je prvenstveno riječ o svjetlu i zgradama te, u osnovi, o oslikavanju cjelokupne scene.”
Taj se slikarski pristup proteže i na postprodukciju: „Zaista mi se sviđa promatrati kako se krajnji rezultat spaja u jednu cjelinu, manipulirati bojama i vidjeti kakve lude fotografije možete dobiti. Veliki sam obožavatelj filmova kao što je Blade Runner u kojima se manipulacija bojama provodi primjenom zaista nestvarnih tonova.”
Kad je riječ o uređivanju scena i njihovom montiranju u jednu cjelinu za objavu na društvenim mrežama, Andres kaže: „Tražim dobru kompoziciju s arhitekturom i volim je kadrirati s ljudima koji ulaze i izlaze iz kadra ili ponekad hodaju među gomilom drugih ljudi s fokusom na zgradu. Osim toga, volim snimati panoramske snimke ljudi koji hodaju ili biciklista kako bih kreirao dašak kretanja.”
Snimanje za društvene mreže
Često je snimanje „pravog trenutka” igra čekanja. Andres bi znao čekati pola sata na istom mjestu, a da ne snimi fotografiju koju želi jer bi mu netko, na primjer, ušao u kadar. Ali, nakon što otkrijete zanimljivu lokaciju, uvijek se možete vratiti ondje neki drugi dan. Snimljeno modelom EOS R6 tvrtke Canon s adapterom za montažu EF-EOS R tvrtke Canon i objektivom Canon EF 70-200mm f/4L USM pri 1/250 s, f/4.5 i ISO 3200. © Andres McNeill
Fotoaparat prvenstveno namijenjen snimanju videozapisa EOS R50 V tvrtke Canon ima okomitu utičnicu za stativ koja olakšava snimanje u okomitoj orijentaciji za društvene mreže. Upotrebljava se ovdje sa svestranim stativom s drškom HG-100TBR tvrtke Canon.
Dijeljenje ulične fotografije i videozapisa na društvenim kanalima odličan je način da dođete do nove i šire publike. Andres kaže da su društvene mreže bile od presudne važnosti na početku njegove karijere: „Bile su mi sve jer ne znam apsolutno ništa o web-mjestima i SEO optimizaciji.”
Navodi kako su videozapisi postali prioritetan sadržaj na društvenim mrežama, a sada snima namjenske videoisječke za svoje kanale. „Zagovaratelji purističkog pristupa vjerojatno bi rekli da sve treba snimati vodoravno, no to nije idealno za društvene mreže osim ako nije riječ o platformi YouTube. Prema tome, ulične scene ponekad ću namjerno snimati u okomitoj orijentaciji. Ipak, isplati se jer na platformi TikTok bilježim znatno višu stopu interakcije kada snimam u okomitoj orijentaciji.” Dizajniran za snimanje videozapisa kao primarnog načina upotrebe, fotoaparat EOS R50 V tvrtke Canon opremljen je okomitom utičnicom za stativ koja vam pomaže da najbolje iskoristite te mogućnosti.
Okomita kompozicija često nadopunjuje uličnu fotografiju s arhitektonskim motivima, ali Andres uživa u snimanju u vodoravnoj orijentaciji. „Na platformi Instagram možete snimati videozapise u tri razine koji se sastoje od tri različite vodoravne scene smještene jedna iznad druge u kadru dimenzija 4x5. Ovu funkciju ponekada možete upotrijebiti i za vizualno pripovijedanje.”
Kad je u pitanju odabir fotografija koje želite objaviti na društvenim mrežama, Andres preporučuje da ne pokušavate zadovoljiti druge, već samo sebe: „Naučio sam da više ne trebam snimati za druge ljude i samo pokušavam snimati ono što mi je zanimljivo.”
Iako se trendovi na društvenim mrežama neprestano mijenjaju, Andres ima prokušan savjet za povećanje broja pratitelja vaše ulične fotografije i održavanje njihove uključenosti: budite interaktivni. „Ja nisam jedan od onih kreatora koji samo objavljuju sadržaj i zanemaruju poruke. Imam dobru ciljanu publiku koja svakodnevno komunicira sa mnom, a iako nemam ogroman broj pratitelja, ipak odvojim vrijeme da odgovorim na sve komentare i razgovaram sa svima koji se žele uključiti. Ako imate milijun pratitelja, naravno da to ne možete učiniti, ali mislim da bi se komunikacija na društvenim mrežama trebala odvijati u dva smjera.”
Usavršite svoju opremu za uličnu fotografiju
Snimanje spontanih trenutaka i nestašnih prizora jedan je od velikih užitaka ulične fotografije, a za to je idealan fotoaparat s brzim načinom rada za uzastopno snimanje. EOS R8 može snimati pri do 40 fps s elektroničkim okidačem, a ima i način rada uzastopnog snimanja fotografija RAW Burst pri 30 fps s prethodnim snimanjem, što vam omogućuje da počnete snimati RAW datoteke tako da okidač pritisnete dopola.
Mnogi fotoaparati EOS tvrtke Canon imaju zaslon s promjenjivim kutom nagiba koji olakšava kadriranje snimke prilikom snimanja iz neobičnih kutova. Fotoaparat PowerShot V1 tvrtke Canon nudi i ovu značajku, uz širok raspon opcija za snimanje videozapisa.
Kompaktne dimenzije i izvrsne radne značajke pri slabom osvjetljenju fotoaparata bez zrcala sustava EOS R tvrtke Canon, od fotoaparata EOS R8 sa senzorom punog kadra i EOS R6 Mark II do modela APS-C EOS R10 i EOS R50 čine ih odličnim izborom za uličnu fotografiju. Ako tražite model džepnih dimenzija, uzmite u obzir kompaktni fotoaparat kao što je PowerShot V1 tvrtke Canon koji kombinira visoku kvalitetu slike s naprednim značajkama za fotografiranje i videozapise koje su namijenjene kreatorima sadržaja.
Andres obično snima pri velikim brzinama zatvarača u načinu rada uzastopnog snimanja. „Želim zamrznuti radnju i ne želim propustiti trenutak”, objašnjava.
Ulični fotografi tradicionalno su upotrebljavali objektive od 35 ili 50 mm jer su oni najbliži načinu na koji ljudsko oko vidi svijet i stoga daju prirodnu perspektivu. Fotoaparati RF 50mm F1.8 STM i RF 35mm F1.8 MACRO IS STM tvrtke Canon pružaju predivno zamućenje, a široki otvori blende također pomažu stvoriti filmski efekt tako da izoliraju objekt, a istovremeno zamućuju pozadinu.
Međutim, ako vam je pozadina jednako važna kao i objekt, širokokutni objektiv bio bi bolja opcija. Iznimno kompaktan Canon RF 28mm F2.8 STM ima svestranu žarišnu duljinu i brzi otvor blende za eksperimentiranje sa zamućenjem pozadine što ga čini idealnim objektivom za uličnu fotografiju. Višenamjenski objektiv Canon RF 28-70mm F2.8 IS STM ima optički stabilizator slike za smanjenje podrhtavanja fotoaparata, a pruža i svestranu primjenu za snimanje širokokutnih urbanih scena i intimnijih uličnih portreta. „Ponekad volim imati mogućnost zumiranja i stvaranja različitih perspektiva”, kaže Andres.
Snimanjem s pomoću telefoto objektiva možete zadržati određenu udaljenost između sebe i objekta, tako da ne morate narušavati njihovu privatnost. Fotoaparat RF 24-240mm F4-6.3 IS USM tvrtke Canon iznimno je svestran objektiv sa zumiranjem od 10x, što je idealno ako želite jedan objektiv sa žarišnom duljinom za svaki scenarij.
Pet najvažnijih savjeta za kreativnu uličnu fotografiju
1. Prigrlite kreativne perspektive
Andres je učinio inače neupečatljivu scenu zanimljivom upotrebom tla i donje strane mosta kao prirodnih okvira i odražavanjem zgrade i drveća u velikoj lokvi na cesti. Snimljeno modelom EOS R8 tvrtke Canon s objektivom Canon RF 28mm F2.8 STM pri 1/1000 s, f/3.5 i ISO 100. © Andres McNeill
Učinite svoje urbane fotografije raznovrsnima tako da snimite uličnu scenu ili odozgo ili gledajući prema gore s tla. Snimljeno modelom EOS R6 tvrtke Canon s adapterom za montažu EF-EOS R tvrtke Canon i objektivom Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM pri 16mm, 1/160 s, f/5 i ISO 100. © Andres McNeill
Za stvaranje jedinstvenih slika pokušajte snimati iz neobičnog kuta ili nekonvencionalnog kuta gledanja. Jedna od stvari koju Andres voli kod Glasgowa su različite perspektive i slojevi koje može uključiti u kadar jer je grad jako brdovit. Nadmorska visina odlična je i za snimanje zalazaka sunca.
Još jedna korisna tehnika je traženje odraza u prozorima i drugim sjajnim površinama. Osim s prozorima, možete eksperimentirati s lokvama i rijekama kako biste dobili zanimljivu kompoziciju.
Ako snimate ulične fotografije, uzmite u obzir jedinstvene aspekte vašeg grada i upotrijebite ih kako biste fotografije učinili zanimljivima i individualnima.
2. Snimajte zamućene fotografije
Ako nastojite postići zamućenje fotoaparata, potražite zanimljive predmete koji će oblikovati smione uzorke, poput živopisnih kišobrana obješenih iznad ulice. Naginjanje fotoaparata gore-dolje u kombinaciji s duljinom ekspozicije od 1/15 s pretvorit će svakodnevnu uličnu scenu u predivno zamućenje. Snimljeno modelom EOS RP tvrtke Canon (sada zamijenjen modelom EOS R8) s objektivom RF 24-105mm F4-7.1 IS STM tvrtke Canon pri 35 mm, 1/15 s, f/22 i ISO100.
Fotografi trešnju fotoaparata najčešće žele izbjeći, ali hotimični pokreti tijekom ekspozicije mogu rezultirati dojmljivim uličnim apstrakcijama i predivnim prikazima određenih mjesta.
Ključ je u podešavanju brzine zatvarača koja će biti dovoljno spora za postizanje zamućenja, ali i dovoljno brza da dočara obrise ljudi i oblika. Pokušajte postaviti fotoaparat u način rada za dodjelu prioriteta zatvaraču (Tv) uz brzinu zatvarača od 1/15 s. Podesite osjetljivost fotoaparata na početnu točku od ISO100 i prilagodite je na temelju razine ambijentalnog svjetla u okruženju sve dok ne budete zadovoljni ekspozicijom. Zatim, dok pritišćete okidač, napravite kratke, oštre pokrete fotoaparatom. Kretanje gore-dolje dobro funkcionira za scene koje uključuju ljude jer zadržava njihove obrise, ali možete pokušati i s bočnim pomacima, oštrom rotacijom i brzim zumiranjem.
U načinu rada s prioritetom zatvarača (Tv) možete jednostavno odabrati i automatski ISO – dostupno na većini fotoaparata – kako biste se usredotočili isključivo na brzinu zatvarača.
3. Ekspozicija za svjetlije dijelove
Pri stvaranju apstraktnih slika može biti korisno snimati područja s jarkom ili kontrastnom rasvjetom i bojama – zbog tog kontrasta, lakše je svijet vidjeti kao niz oblika. Snimljeno modelom EOS 90D tvrtke Canon s objektivom EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM tvrtke Canon pri 39 mm, 1/160 s, f/8 i ISO100.
Aktivirajte kompenzaciju ekspozicije i smanjite ekspoziciju za korak ili dva kako biste eksponirali svjetlije dijelove tijekom sunčanih dana. Imajte na umu da za to morate upotrebljavati automatske postavke ekspozicije kao što su prioritet otvora blende ili prioritet zatvarača.
Fotografi tijekom dana često izbjegavaju snimanje na izravnoj sunčevoj svjetlosti zbog snažnih kontrasta s dubokim sjenama. No kada je u pitanju ulična fotografija, ovaj kontrast omogućit će vam pojednostavljenje užurbanih scena i njihovo pretvaranje u upečatljive apstraktne oblike. Kada eksponirate svjetlije dijelove, sjene na vašim fotografijama postat će gotovo čista crna, čime ćete postići oblike bez detalja.
To ćete najjednostavnije učiniti pomoću kompenzacije ekspozicije. Jednostavno smanjite ekspoziciju za korak ili dva kako biste zatamnili scenu i kako bi sjene postale duboke, a dijelovi prizora pod jarkim sunčevim svjetlom ostali istaknuti.
4. Snimajte dvostruke ekspozicije
U načinu rada s više ekspozicija, fotoaparat omogućuje pregled spojene slike uživo tijekom snimanja, olakšavajući kompoziciju druge snimke, kako bi bila u skladu s prvom. Snimljeno modelom EOS 90D tvrtke Canon s objektivom EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM tvrtke Canon pri 55 mm, 1/160 s, f/7.1 i ISO100.
Ako fotoaparat okrenete naopako za drugi kadar dvostruke ekspozicije, možete kreirati nadrealne gradske panorame.
Popularna još od 19. stoljeća, dvostruka ekspozicija omogućuje prekrivanje jedne slike drugom, za nevjerojatne rezultate. Modeli EOS R8, EOS R7 tvrtke Canon te drugi noviji fotoaparati nude namjenski način rada s više ekspozicija koji omogućuje stvaranje efekta tijekom snimanja. Jednostavno omogućite taj način rada, podesite željeni broj ekspozicija i započnite sa snimanjem. Možete pregledati efekt dok snimate drugi kadar (ili treći ili četvrti – ovaj ih način rada omogućuje najviše devet), tako da možete prilagoditi snimku za najzanimljiviju kombinaciju.
Kada tražite objekte i scene za dvostruke ekspozicije, imajte na umu kako će svjetlija područja ostati samo ista ili postati još svjetlija, nikad tamnija. To znači da tamnije zgrade i oblici u odnosu na svijetle pozadine kao što je nebo mogu dovesti do smionih fotografija.
5. Izdvojite detalje
Kada fotografirate u pokretu, potražite zanimljive točke kontrasta, skladnih uzoraka, geometrijskih oblika, naglašenih boja ili apstraktnih arhitektonskih detalja. Snimanje krupnih planova istaknutih značajki na zgradama, kao što je ova fotografija snimljena pod kutom, odličan je način da se arhitektonske strukture učine naizgled apstraktnima.
Jedna od velikih radosti ulične fotografije puka je raznolikost zanimljivih detalja koji vas okružuju, od apstraktnih arhitektonskih linija do živopisnih znakova, tekstura, tipografija i odraza. Često najbolje apstraktne fotografije imaju jednostavnu kompoziciju. Odaberete li jedan ili dva detalja i isključite sve drugo, možete izraditi predivne fotografije koje će upućivati na svoje šire okruženje. Takve fotografije mogu biti i predivna zidna umjetnost, tako da možete i ispisati one omiljene.
Ulična fotografija najpristupačnija je vrsta fotografije. Za početak vam ne treba komplicirana, skupa oprema. Ne morate putovati u inozemstvo, ići na planine ili sjediti tjednima u skrovištu dok se ne pojavi rijetko stvorenje. Sve što trebate učiniti je uzeti svoju torbu s opremom, izaći na ulice u blizini mjesta gdje živite i početi snimati. I to je vještina koja postaje bolja s praksom. „Dok ne uvježbate oči, ne shvaćate da se nevjerojatni trenuci stalno događaju”, kaže Andres. „Sve se svodi na strpljenje.”
Fascinantni objekti doslovno su vam pred kućnim pragom. Zato izađite, budite spremni i pritisnite okidač.
Napisali Rachel Segal Hamilton, James Paterson i Marcus Hawkins
Slični proizvodi
-
- Novo
PowerShot V1
Kompaktna videokamera prvenstveno namijenjena snimanju videozapisa s 4K snimanjem, preciznim automatskim izoštravanjem i kristalno čistim zvukom – idealna za kreatore sadržaja u pokretu. -
-
EOS R10
Napravite sljedeće korake s fotografijama i videozapisima uz fotoaparat bez zrcala sa sustavom EOS R, izrađen oko senzora APS-C formata. -
EOS R50 V
Kreativno stvarajte zahvaljujući fotoaparatu s izmjenjivim objektivom koji je prvenstveno namijenjen snimanju videozapisa, s mnoštvom naprednih značajki za snimanje videozapisa koje će poboljšati vaš sadržaj. -
RF 28-70mm F2.8 IS STM
Mali, brzi i lagani objektiv sa zumiranjem f/2.8 28-70mm za fotoaparate sa senzorom punog kadra sa stabilizacijom slike i zaštitom od nepovoljnih vremenskih uvjeta. Odličan za putovanja, portrete i svakodnevnu kreativnost. -
RF 50mm F1.8 STM
Kompaktan, tih i lagan RF objektiv s fiksnom žarišnom duljinom od 50 mm, sa širokim otvorom blende od f/1.8, savršen je za ostvarivanje vaših kreativnih vizija.