Kako biste se doista pronašli, ponekad se morate vratiti tamo gdje ste počeli. To svakako vrijedi za Steffi Marla. Njemačka kreatorica sadržaja privukla je više od 99 500 pratitelja na mreži svojim romantičnim fotografijama jednostavnog ruralnog stila života, nadahnutima njezinim seoskim odgojem. Gledajući njezine fotografije – autoportrete u seoskim prizorima koji se mijenjaju s godišnjim dobima, od jesenskih šuma do ljetnih livada – ne biste ni pomislili da živi u užurbanom Berlinu.
„Odrasla sam na farmi i preselila se u Berlin kad sam imala 20”, kaže Steffi, koja je ujedno i frizerka i majka dvoje djece. Njezino putovanje u svijet fotografije doista je započelo nakon rođenja drugog djeteta, kad je počela dokumentirati obiteljski život. Isprva se osjećala nesigurnom objavljujući fotografije na društvenim mrežama, ali njezine su snimke uskoro postale popularne. „Zaključila sam i da su društvene mreže odlična platforma za upoznavanje ljudi, razmjenu ideja i isprobavanje novih stvari. Navukla sam se”, kaže oduševljeno.
Estetski ugodna i dosljedna društvena mreža može vam pomoći povećati broj pratitelja te utvrditi svoj identitet i robnu marku, pa kako to učiniti? Steffi dijeli svoje najbolje savjete i vodi nas kroz svoj proces.