Fotograf umjetničkih reprodukcija Chris Ward često se vraća istom prizoru – kao što je ovo stablo, južno od Lincolna u Engleskoj – kako bi snimio utjecaj koji uvjeti na nebu i usjevi na polju mogu imati na snimku. „Ovdje je nebo bilo maglovito i bez oblaka te su se vidjeli ostaci od nedavne žetve“, kaže. Chris je preeksponirao nebo i polje kako bi dobio čišću kompoziciju. „Negativni prostor pomaže izolirati stablo, a živica daje jaku liniju obzora za razdvajanje neba i polja.“ Snimljeno modelom EOS R6 tvrtke Canon s objektivom Canon RF 24-105mm F4L IS USM pri 105 mm, 1/330 s, f/11 i ISO100. © Chris Ward
Percepcija boja intenzivno je povezana s emocijama. Postoje psihološke teorije o tome kako različite boje utječu na nas. Razlikuju se među kulturama, ali za zelenu ili plavu često se misli da smiruje, dok crvena ili narančasta stimulira i, navodno, čak nas čini gladnima! Te ideje utječu na ono što nosimo, način na koji ukrašavamo domove i, kad je u pitanju fotografija, fotografije koje snimamo.
No, ne percipiraju svi boje na isti način. Fotograf umjetničkih reprodukcija iz Ujedinjenog Kraljevstva Chris Ward rođen je sa stanjem koje se zove deuteranopija, što znači da teško vidi nijanse zelene. Utvrdio je da mu je vid mnogo više prilagođen prepoznavanju finih detalja, suptilnog kontrasta i raznovrsnih tekstura nego što je to slučaj kod drugih ljudi, što mu dobro dođe kao stručnjaku za monokromatske snimke.