Povijesno gledano, izraz „uredski radnici“ bio je pojednostavljeni opis ne samo za mjesto gdje su ljudi radili, već i za vrstu posla koju su radili – utemeljenu na informacijama i, tijekom posljednja dva desetljeća, rad na računalima.
Posljednjih godina koncept rada u uredu ponovo se promijenio. Umjesto da su vezane uz jednu lokaciju, organizacije sve više dopuštaju zaposlenicima da rade bilo gdje, pod uvjetom da su i dalje produktivni.
Mnogi naši klijenti kreću se prema ovom hibridnom radnom modelu dugoročno, kombinirajući nekoliko vrsta radnog prostora: od središnjeg ili satelitskog poslovnog čvorišta, preko domova zaposlenika i dijeljenih radnih prostora, pa sve do vlakova ili čekaonica zračnih luka tijekom putovanja.
Kako hibridni rad postaje sve uobičajeniji, IT voditelji si umjesto pitanja na koji način omogućiti rad izvan ureda postavljaju pitanje kako ga optimizirati kako bi bio što je moguće produktivniji.
U nastavku istražujemo četiri često postavljana pitanja organizacija koje žele održati i ubrzati produktivnost u hibridnom radnom okruženju i objašnjavamo kako Canon može pomoći.