U potrazi za savršenstvom pripreme hrane
Zamislite svoju idealnu kuhinju. Velika je šansa da se u njoj nalazi proizvod tvrtke Miele. Poznata po nagrađivanim, vrhunskim uređajima, obiteljska tvrtka Miele veliki je međunarodni proizvođač od 1899. Za 100-godišnju robnu marku s izvanrednom reputacijom u području dizajna slika je iznimno važna na svakom mjestu za kontakt s kupcima, uključujući i urednički program na internetu.
Kako bi svoje mogućnosti digitalnog sadržaja podigao na novu razinu, kulinarski tim u Švicarskoj želio je uvesti epizodne prijenose uživo u kojima bi kupci mogli saznati kako da najbolje iskoriste proizvode kroz demonstracije i vodiče za kuhanje, kao da ih gledaju na televizoru. Uz dovoljno prostora za malu publiku uživo, njihov profesionalni studio trebao je trajno rješenje s više kamera koje je moglo koristiti netehničko osoblje jer su svu produkciju željeli prebaciti u samu tvrtku.
Prije su se, kad god su htjeli proizvesti sadržaj, kao što su demonstracije kuhanja i prezentacije proizvoda, oslanjali na agencije, što je značilo visoke troškove, složene rekonfiguracije studija i duge rokove otpreme.
„U tvrtki Canon pronašli smo savršen alat koji će zadovoljiti naše potrebe i u videozapisima i u fotografiji”, kaže Barbara Märkli, voditeljica kulinarskog iskustva, Miele AG. „Štedimo troškove agencije u peteroznamenkastim iznosima i očekujemo da ćemo u sljedeće tri godine amortizirati svoj studio.”
Klijent: Miele AG
Lokacija: Spreitenbach, Švicarska