Kako su kulinarski stručnjaci tvrtke Miele postali stvaratelji sadržaja uz pomoć tvrtke Canon

Od snimanja ispred kamera do upotrebe kontrolera, saznajte kako poznati proizvođač kuhinjskih aparata Miele svoje kuhare pretvara u stvaratelje koji štede novac zahvaljujući rješenjima tvrtke Canon izrađenima za njihov studio u tvrtki.

U potrazi za savršenstvom pripreme hrane

Zamislite svoju idealnu kuhinju. Velika je šansa da se u njoj nalazi proizvod tvrtke Miele. Poznata po nagrađivanim, vrhunskim uređajima, obiteljska tvrtka Miele veliki je međunarodni proizvođač od 1899. Za 100-godišnju robnu marku s izvanrednom reputacijom u području dizajna slika je iznimno važna na svakom mjestu za kontakt s kupcima, uključujući i urednički program na internetu.

Kako bi svoje mogućnosti digitalnog sadržaja podigao na novu razinu, kulinarski tim u Švicarskoj želio je uvesti epizodne prijenose uživo u kojima bi kupci mogli saznati kako da najbolje iskoriste proizvode kroz demonstracije i vodiče za kuhanje, kao da ih gledaju na televizoru. Uz dovoljno prostora za malu publiku uživo, njihov profesionalni studio trebao je trajno rješenje s više kamera koje je moglo koristiti netehničko osoblje jer su svu produkciju željeli prebaciti u samu tvrtku.

Prije su se, kad god su htjeli proizvesti sadržaj, kao što su demonstracije kuhanja i prezentacije proizvoda, oslanjali na agencije, što je značilo visoke troškove, složene rekonfiguracije studija i duge rokove otpreme.

„U tvrtki Canon pronašli smo savršen alat koji će zadovoljiti naše potrebe i u videozapisima i u fotografiji”, kaže Barbara Märkli, voditeljica kulinarskog iskustva, Miele AG. „Štedimo troškove agencije u peteroznamenkastim iznosima i očekujemo da ćemo u sljedeće tri godine amortizirati svoj studio.”

Klijent: Miele AG
Lokacija: Spreitenbach, Švicarska

„Najuvjerljiviji čimbenici za Miele bili su preciznost boja i performanse kamere. Riječi je o tvrtki usmjerenoj na hranu s vrlo zahtjevnim očekivanjima u pogledu kvalitete slike.”

Izazov

Tvrtka Miele Switzerland željela je dovesti produkciju sadržaja u tvrtku, stoga se obratila integratoru sustava Ganz Supravision kako bi pronašla učinkovitije audiovizualno rješenje. Zbog prirode sadržaja koji uključuje hranu, ključne su profesionalna kvaliteta slike i precizne boje. Stvaranjem više videozapisa mjesečno tvrtka Miele željela je imati kreativnu kontrolu i iskoristiti vlastite talente kulinarskih stručnjaka i stručnjaka za proizvode, stoga je tehnologija trebala biti jednostavna. Prije tvrtke Canon oslanjali su se na podršku treće strane u produkciji koja bi najmanje jedan dan provela postavljajući opremu i još pola dana rastavljajući je.

Rješenje

Uz podršku tvrtke Ganz Supravision, koju predvodi Christian Mosssner, tvrtka Miele odlučila se za sveobuhvatan paket koji obuhvaća kamere tvrtke Canon Cinema (C70), Hybrid (R5C) i PTZ (CR-N300 i CR-N500) te kontroler RC-IP100. Uz povezivanje putem NDI-ja i pojednostavljenog postavljanja kabela, upravljanje kamerama centralizirano je i u potpunosti uz podršku tvrtke Canon. Zahvaljujući zajedničkim vrijednostima koje uključuju izuzetnu kvalitetu i intuitivnu tehnologiju koja radi za vas, tvrtka Canon bila je savršen partner za Miele.

„Štedimo troškove agencije u peteroznamenkastim iznosima.”

Od rezanja do spajanja

„Prije nego što sam stao pred kameru kao kuhar, bio sam pomalo zabrinut zbog upotrebe profesionalne kamere”, kaže Benoît Croset. „Ali sada, nakon obuke s Christianom, mogu raditi s PTZ kamerom. Vrlo je jednostavna za upotrebu.”

Benoît je jedan od kuhara i stručnjaka za aparate tvrtke Miele koji sada režira i producira kulinarske emisije iza kamere zajedno s drugim kuharom Marcom.

Budući da su i sami radili demonstracije kuhanja, znaju što se točno događa u glavama prezentera i koliko produkcija treba biti fleksibilna, a ipak isticati aparate u akciji kao dio procesa kuhanja.

Kuhanje uživo je nepredvidivo. Timu je potrebna oprema koja omogućuje instinktivno reagiranje na situacije kojih nema u scenariju. U slučaju da stvari ne idu po planu, važno je, na primjer, moći brzo preusmjeriti PTZ kameru na drugo područje. Nitko ne želi vidjeti izgorenu pizzu izbliza.

„Istaknula bih vrhunsku tehnologiju, izvanrednu upravljivost i pouzdanu učinkovitost tvrtke Canon.”

Jedemo očima

Za Christiana Mossnera, suizvršnog direktora tvrtke Ganz Supravision AG, autentičnost robne marke u većoj se mjeri dobiva uz interne talente koji poznaju priču, tehnologiju i proces. Objašnjava: „najuvjerljiviji čimbenici za Miele bili su preciznost boja i performanse kamere. Riječi je o tvrtki usmjerenoj na hranu s vrlo zahtjevnim očekivanjima u pogledu kvalitete slike.”

Rezultat? Kulinarske emisije robnih marki koje izgledaju kao da bi trebale biti na televiziji, uz kuhare kao producente. Bilo da se nalazite ispred ili iza objektiva, švicarski tim tvrtke Miele dokazuje da je interna videoprodukcija sada stvarnost. Christian smatra da će „mnogo drugih tvrtki učiniti isto – poučene primjerom tvrtke Miele.”

Šlag na torti za Barbaru su „vrhunska tehnologija, izvanredna upravljivost i pouzdana učinkovitost tvrtke Canon.”