Canon pomaže tvrtki Staples povećatji prihode tako da se više usmjeri prema kupcima

Staples je najveća svjetska tvrtka za opremanje ureda potrošnim materijalom s preko 2000 maloprodajnih poslovnica u 27 država diljem svijeta.

Međutim, unatoč globalnoj uspješnosti, maloprodajna organizacija tvrtke Staples u Nizozemskoj suočila se s problemima niskih prihoda i malog broja korisnika te se našla u potrebi za pristupom koji će biti orijentiran prema kupcima kako bi zadržala profitabilnost na kompetitivnom tržištu. Radi veće kohezivnosti između fizičke i online ponude, bilo je potrebno osmisliti integrirani korisnički doživljaj. Osim toga, pokazala se potreba za dodatnim marketinškim kanalima putem kojih bi se privuklo kupce.

Tvrtka Staples za realizaciju tog programa angažirala je odjel za pružanje poslovnih usluga tvrtke Canon. Temeljem mišljenja kupaca, tvrtka Canon počela je s razvojem i širenjem njihove poslovne vizije.

Staples-image1.jpg

"Za uvid u želje i potrebe naših klijenata trebao nam je konzultantski pristup. Trebale su nam odluke i strategija, a to smo dobili tek nakon što nam se pridružio odjel za pružanje usluga tvrtke Canon za korporacije."

Richard Houppermans, voditelj odjela za pružanje poslovnih usluga