ABC- Hero1

Business & Innovation Scan tvrtke Canon potaknuo je širenje poslovanja tvrtke Ritz na područje multimedije

DWF-logo.jpg

Švicarski dobavljač usluga ispisivanja, Ritz, poduzeo je jasne mjere za prilagodbu komunikacijskom tržištu u razvoju koje vodi popularnost kanala i digitalnih platformi na mreži.

Rezultati

Promjena naziva kako bi skrenula pažnja na nove usluge

Promjena naziva kako bi skrenula pažnja na nove usluge

Uspješna promocija multimedijske ponude kroz multimedijske kampanje za klijente

Uspješna promocija multimedijske ponude kroz multimedijske kampanje za klijente

Odrađena prva multimedijska kampanja za klijente tvrtke Ritz

Odrađena prva multimedijska kampanja za klijente tvrtke Ritz

Ritz-objective

Cilj

Prilagoditi se modernim komunikacijama proširenjem usluga na mreži.

Izazovi

• Naklade u opadanju

• Teškoće u isticanju na konkurentnom tržištu

• Nemogućnost zadovoljavanja zahtjeva klijenata za uslugama na mreži

Ritz-spare

Pristup

• Canon je tvrtki Ritz ponudio Business & Innovation Scan (B&IS) na eventu za klijente 2013.

• B&IS procjena izvršena je 2014. godine, a klijentu je pružila jasan pregled trenutnog poslovnog modela, uključujući analizu marketinške strategije

• Nadahnula je promjenu poslovnog modela kako bi se dodale multimedijske usluge putem tvrtke Canon i promijenio položaj poslovanja 2015.

• Canon je podržao prvu multimedijsku kampanju kako bi bazi klijenata tvrtke Ritz promovirao nove usluge