Automatizacija poslovnih procesa
i suradnja
Jednostavan, inteligentan i usklađen način upravljanja ključnim poslovnim dokumentima i procesima izravno s Canonovog uređaja, bez potrebe za složenim IT-om.
U kombinaciji s gotovim rješenjima za automatizaciju procesa kao što su upravljanje osobljem, upravljanje ugovorima i obrada računa hibridni radni prostor postaje napredno uredsko okruženje. Omogućuje suradnju, odobravanje dokumenata, arhiviranje, pretraživanje i preuzimanje iz oblaka.
Upravljanje ugovorima
Arhiva temeljena na slučaju, za upravljanje vašim poslovnim ugovorima s dobavljačima, partnerima i kupcima, koja pruža pravovremeno upozorenje o istjecanju ugovora.
Obrada računa
Upravljajte računima i odobravajte ih s unaprijed podešenom konfiguracijom za obradu faktura, uključujući trorazinske tijekove odobrenja.
Digitalni ljudski resursi
Digitalni ljudski resursi i elektronički trezor koji vam pomažu da dokumentaciju povezanu s odjelom ljudskih resursa sigurno arhivirate i obrađujete na strukturiran način.
ili se obratite našim ovlaštenim partnerima radi prezentacije uživo.