USREDOTOČITE SE NA SVOJE POSLOVANJE
Canon imagePROGRAF eService

Usredotočite se na vođenje svog poslovanja i pustite da se certificirani partneri brinu o vašem pisaču velikog formata. Uz Canon eService plaćate samo tinte koje potrošite. Rezervni dijelovi i usluga servisiranja na licu mjesta su uključeni.
ZATRAŽITE INFORMACIJE

5 ključnih prednosti usluge eService za Canon imagePROGRAF

  1. Plaćate samo tintu koju koristite! Uvijek ćete plaćati fiksnu cijenu za određenu količinu potrošene tinte.
  2. Sve je uključeno! Ne morate brinuti o tinti, rezervnim dijelovima niti o servisiranju na lokaciji. Naš certificirani partner bit će unaprijed obaviješten kada nešto treba zamijeniti, a njihov tim za održavanje će se pobrinuti za to.
  3. Siguran daljinski nadzor na mreži. Ako je vaš pisač velikog formata povezan sa sigurnom uslugom informatičkog oblaka, servisni tim može nadgledati njegov status i reagirati dođe li do bilo kakvog problema te pravovremeno obaviti uslugu servisiranja ili održavanja.
  4. Dobijte svoju tintu na vrijeme. Zahvaljujući sustavu nadzora pisača velikog formata i obavještavanja u stvarnom vremenu, certificirani partner dobiva upozorenje o niskoj razini tinte i i šalje vam novi spremnik s tintom. Nikad više nećete ostati bez tinte!
  5. Vrhunska podrška za bezbrižan rad. Uz Canon eService možete biti mirni: usredotočite se na svoje poslovanje i ne brinite hoće li vaš pisač velikog formata biti spreman za nadolazeće zadatke.

306c5801abc143be87b44a3cbd284d90

Snimio/la:

Odaberite svoj Canon eService paket

Ovisno o vašim potrebama ispisivanja, Canonovi certifivirani partneri nude fleksibilne pakete usluge eService, sa cijenama prilagođenim vašim količinama ispisa. Što više ispisujete, manje plaćate za 1 ml tinte.

OBRATITE SE NAŠIM CERTIFICIRANIM PARTNERIMA ZA DEMONSTRACIJU

  • C Servis

    +387 33 277 250

    www.cservis.ba

    Antuna Hangija 31,
    71000 Sarajevo

    TM-300

  • Imtec

    0800 223 38

    www.imtec.ba

    Bosanski put bb,
    Sarajevo,
    71000

    TM-300; TM-200

  • Mit Alex

    +387 35 265 040

    www.mitalex.ba

    Slatina br.9 (NTC Slatina),
    Tuzla,
    75000

    TM-300; TM-200

  • Neutrino

    +387 35 258 134

    www.neutrino.ba

    Klosterska 30,
    Tuzla,
    75000

    TM-300

  • BiroKip

    +387 51 456 460

    www.birokip.com

    Ada 28,
    Banja Luka,
    78000

    TM-300; TM-200

  • Dragičević

    +387 51 323 760

    www.dragicevicdoo.com

    Mladena Stojanovića 26c,
    Banja Luka,
    78000

    TM-300; TM-200

  • ZK Office

    +387 36 449 780

    www.zk-office.com

    Blajburških Žrtava 23E,
    Mostar,
    88000

    TM-300; TM-200

Često postavljana pitanja

Koje prednosti mi donosi eService?

eService donosi nekoliko ekskluzivnih prednosti. Spomenimo samo nekoliko:
a) pristup efikasnijoj usluzi pružatelja usluge;
b) automatsko dopunjavanje tinte;
c) platite za ono što ispisujete – predvidivi troškovi tinte uz model naplate po ml;
d) ujednačeni novčani tokovi;
e) servisiranje i podrška tokom čitavog trajanja ugovora;
f) maksimalno produženo vrijeme ispravnog rada.

Što je pokriveno i što nije pokriveno uslugom eService?

Uslugu eService provodi Canonov ovlašteni partner, a točni uvjeti i odredbe mogu se razlikovati. Općenito, ugovor pokriva sve potrošene tinte, rezervne dijelove, periodično održavanje, popravke kvarova i podešavanja. Također, ovisno o vašem ugovoru, može uključivati naknadu za iznajmljivanje pisača velikog formata, izradu sigurnosnih kopija te određenu razinu servisiranja (primjerice, najkraće vrijeme reakcije). Provjerite detalje s ovlaštenim Canonovim partnerima.

Koje podatke prati usluga eService?

eService omogućuje Canonovim partnerima daljinski nadzor kodova pogrešaka, upozorenja, razine tinte i korištenje medija pisača. Server usluge eService u vlasništvu je tvrtke Canon i nalazi se u Europi.

Što mogu ispisati jednim mililitrom tinte?

Potrošnja tinte po m2 varira ovisno o tipu medija, slikama koje se ispisuju i korištenom uređaju, pa nije moguće dati precizan odgovor. Međutim, u prosjeku možete očekivati potrošnju od 0,3-1,0 ml po 1 m2 za crteže u boji ili za crno-bijele crteže, 2-6 ml po 1 m2 za poster i 6-12 ml po 1 m2 za fotografiju. Točnu količinu tinte po otisku možete provjeriti pomoću besplatnog softvera Accounting Manager, ili direktno na pisaču velikog formata preko evidencije ispisivanja.

Kako se mjeri potrošnja tinte?

Pisač broji i bilježi svaku kapljicu tinte koju izbaci glava pisača. Pisač bilježi kompletnu potrošnju tinte, bilo da je korištena za ispisivanje ili za postupke održavanja pisača, poput periodičkog čišćenja glave.

Kako funkcionira nadzor?

Podaci se prikupljaju pomoću programskog agenta instaliranog na računalu ili poslužitelju, neprekidno povezanog s pisačem. Pisač generira sirove podatke, a agent ih prikuplja i šalje u LFP Monitor - platformu na mreži koja vam omogućuje pristup upravljačkim pločama usluge eService.

Može li se agent za uslugu eService instalirati daljinski?

Da, serviser ovlaštenih Canonovih partnera može daljinski instalirati programski agent za uslugu eService, bez potrebe za osobnim dolaskom ili osobnim kontaktom.

Što ako ne iskoristim svu tintu uključenu u tromjesečnu naknadu?

Tromjesečna naknada pokriva sve troškove, uključujući određene količine tinte, bez obzira iskoristite li ih ili ne. Neiskorištenu tintu nije moguće prenijeti u sljedeće tromjesečje; međutim, možete s Canonovim ovlaštenim partnerom pojedinačno dogovoriti neko obostrano prihvatljivo rješenje.

Što ako potrošim više tinte nego što je uključeno u tromjesečnu naknadu?

Za svaki dodatni mililitar tinte plaćate fiksnu cijenu – nemate razloga za brigu, jer plaćate samo onoliko koliko stvarno ispišete.

Povezani proizvodi i rješenja