Accelerate, St. James’ Hospital improves health information management using Canon document solutions

Bolnica St. James’ Hospital: poboljšanje produktivnosti i iskustva pacijenata

Izazov

Kao jedna od najvećih europskih sveučilišnih bolnica, bolnica St. James’ Hospital zapošljava preko 3500 djelatnika i 110 savjetnika u 11 kliničkih ustanova i 10 odjela. U njoj se nalazi najveća dablinska Hitna služba, koja je samo 2010. primila 45 230 pacijenata.

1998. godine, bolnica St. James’ Hospital usvojila je proces upravljanja elektroničkim dokumentima (EDM). Prema zahtjevu tvrtke Canon, uveli su sustav arhiviranja u svoje odjele za Hitnu službu i Socijalni rad, kako bi organizirali i katalogizirali ogromnu količinu generirane dokumentacije.

Upravljanje dokumentima nekoć je bio zahtjevan proces, kao što objašnjava voditeljica IT operacija, Marie Sinnott: "Pacijenti su dobivali fizičke kartice s detaljnim informacijama. Prosljeđivali bi ih liječnicima, koji bi im ih zatim vraćali. Kartice su se čuvale u ormarićima. To je rezultiralo većim mogućnostima za pogreške, uključujući mogućnost gubitka kartica, što bi rezultiralo duljim čekanjima, konzultacijama i liječenjem".

2004. godine, u bolnici St. James’ Hospital počeli su s proširivanjem svojeg EDM portfelja – uključujući dva SAP ERP modula za transakcijsku obradu i upravljanje poslovima. Pat Bailey, voditelj podrške za SAP sustave, prisjeća se: "Shvatili smo kako SAP moduli savršeno funkcioniraju za odjele financija i upravljanja ljudskim resursima, ali ostalo je prostora za poboljšanje pohrane, indeksiranja i dohvata kartoteka."

Accelerate, St. James’ Hospital improves patient experience using Canon document management solutions

Rješenje tvrtke Canon

Nakon opsežnog istraživanja tržišta, bolnica je odabrala rješenje za upravljanje dokumentima tvrtke Canon: "Činilo se kao prirodan redoslijed stvari, s obzirom na to kako je dobro funkcioniralo u drugim odjelima". Međutim, Bailey se sjeća jedne tehničke dvojbe: "Koliko god to rješenje bilo dobro, može li se integrirati sa SAP modulima? Odgovor je bio da, vrlo lako".

"Postupak dohvaćanja trajao je od 5 minuta do jednog sata. Sada traje doslovno nekoliko sekundi."

Prednosti

U Hitnoj službi, prednosti su bile trenutačne: "Uz pomoć novog rješenja tvrtke Canon, kartica pacijenta evidentira se i skenira jednom. Liječnik će ju moći locirati i pristupiti joj digitalno, pritiskom gumba. Postupak dohvaćanja trajao je od 5 minuta do jednog sata, ovisno o lokaciji pohrane. Sada traje doslovno nekoliko sekundi".

Međutim, Sinnott je ubrzo shvatila kako tehnologija omogućava više od arhiviranja, brzog pretraživanja i dohvata kartoteka: "Memorijski kapacitet rješenja je neograničen. Što je još važnije, rješenje je višenamjensko. Mogli smo ga koristiti i u odjelu za kliničke fotografije. U biti, postalo je očigledno kako ima potencijal upotrebe u svim odjelima".

Sljedeći odjeli u kojima smo upotrijebili rješenje bili su odjel financija i ljudskih resursa: "Omogućava nam pohranu važnih, povjerljivih datoteka na jednom mjestu. Napredni administrativni način rada omogućava pristup samo određenim ljudima. Jednostavan, učinkovit i siguran sustav digitalne pohrane datoteka omogućava brz rad zaposlenicima odjela za ljudske resurse i financije. U slučaju problema, umjesto dugotrajnog pretraživanja kartoteka, ovlašteni zaposlenici sad se mogu poslužiti jedinstvenim sustavom označavanja kako bi mogli identificirati problem i ispraviti ga u roku kraćem od jedne minute".

"Rezultat su bolje i profesionalnije usluge."

Accelerate, St. James’ Hospital boosts productivity using document management software from Canon

Drugi odjeli koji su imali koristi od rješenja tvrtke Canon za upravljanje informacijama o zdravstvenom stanju uključuju odjel za kliničke fotografije – u kojemu se digitalne snimke (snimljene fotoaparatom Canon EOS 1Ds Mark III) pohranjuju, kako Sinnott objašnjava, "izravno u kartoteku pacijenta i spremaju na siguran način, čime se onemogućava njihov gubitak i neovlašteni pristup. Bilježenje slika savjetnicima omogućava učinkovitije praćenje problema koji se ponavljaju, uključujući kožne bolesti".

Za Sinnott i Bailey, prednosti rješenja tvrtke Canon ne svode se tek na ured bez papira: u pitanju je radikalno unapređenje iskustva krajnjih korisnika, samih pacijenata. "Kartotekama pacijenata može se pristupati s centralno, a zahvaljujući tome liječnici mogu pregledavati pojedinosti o povijesti bolesti, čime se ubrzava obrada pacijenata... To rezultira boljim i profesionalnijim pružanjem usluga".

Bailey smatra kako su od rješenja tvrtke Canon najviše profitirali djelatnici bolnice: "Odjeli koji su već implementirali rješenje razmatrali su kako maksimalno povećati njegov potencijal. Oni odjeli koji to još nisu učinili, željeli su se priključiti". Sinnott zaključuje: "Rezultati su pokazali kako je u pitanju jednostavno i vrijedno rješenje za svaki odjel".

Saznajte više

Obratite nam se

Saznajte kako i vašoj tvrtki možemo pomoći da brže radi

Saznajte više